KOMUNIKAT
TEST TRZECIOKLASISTY
TEST TRZECIOKLASISTY
Kochani uczniowie!
Wszyscy z Was, jeśli chcą mogą przystąpić do sprawdzianu.
WAŻNE INFORMACJE
- Sprawdzian rozpoczynamy pisać o godzinie 9.15 we wtorek 19 maja.
- Sprawdzian uczniowie piszą samodzielnie.
- Tego dnia nie będę zadawała lekcji z edukacji.
- Na blogu postaram się zamieścić Film z Bratkiem, który jest wprowadzeniem do sprawdzianu.
- Będzie też dostępny do odsłuchania tekst, który jest wstępem do testu słuchanie ze zrozumieniem.
- Cały test składa się z części polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej.
- na komputerze korzystając z arkuszy sprawdzianu dostępnych w postaci edytowalnych formularzy PDF
- odpowiedzi można pisać na zwykłej kartce papieru, numerując kolejno rozwiązywane zadania.
- Rodzic robi zdjęcie rozwiązaniom lub zapisuje je w pdf i poprzez email, MMS przesyła nauczycielowi rozwiązania.
PRZEBIEG SPRAWDZIANU:
- Obejrzenie "Filmu z Bratkiem"
- Zapoznanie z instrukcją uzupełniania testu (z pomocą rodzica).
- Ok. godz. 9.15 rozpoczyna się sprawdzian z języka polskiego – cześć SŁUCHANIE ZE ZROZUMIENIEM;
- uczeń z pomocą rodzica odtwarza nagranie z bloga lub przesłane na maila.
- W przypadku problemów z odtworzeniem rodzic może odczytać tekst.
- Na napisanie sprawdzianu z języka polskiego jest 50 minut od momentu rozpoczęcia pisania.
- Po części dotyczącej słuchania ze zrozumieniem przechodzimy do dalszej części z języka polskiego.
- Ok. godziny 10.20 rozpoczyna się sprawdzian z matematyki.
MINITEST Z PRZYRODY
- Ok. godz. 11.00 przeprowadzany jest Minitest z przyrody
- (czas trwania:20 minut).
Po upływie czasu przewidzianego na napisanie sprawdzianu uczniowie kończą sprawdzian i przesyłają rozwiązania nauczycielowi.
Jeżeli ktoś zdecyduje się na wersje drukowane, proszę dostarczyć sprawdziany do szkoły w miarę możliwości następnego dnia.
Życzę wszystkim POWODZENIA
na sprawdzianie!!!
Dzień dobry . Obecna. Małgorzata Guzdraj
OdpowiedzUsuńDzień dobry. Obecny Paweł Jaworski
OdpowiedzUsuńDzień dobry Oskar Adamiak obecny.
OdpowiedzUsuńDzień dobry, obecny
OdpowiedzUsuń